Welcome to War Doves, please Login or Create an account to get full access to the forums.

achter mijn knie en een andere in

Offline Labi1995 Posted 07-10-2019 - 12:35 PM
Senior Poster

Registered

488 Posts
Labi1995
Toen ik mijn 6-mijlsroute met mijn Nike Air Max Classic BW Mens VFF's kon doen, hield ik vast aan mijn driedaagse routine. Maar ik merkte dat mijn benen na elk hardlopen geweldig aanvoelden en in tegenstelling tot runs in mijn oude schoenen met bewegingsbediening, leek het niet echt nodig om de 3 dagen rust te hebben. Maar ik loop al 3 dagen lang elke 3 dagen, dus ik dacht niet echt dat ik mijn geluk moest beproeven. Na een paar weken besloot ik om het elke 2 dagen te proberen. Zeker genoeg, geen pijn! Ik doe nu al een paar weken om de dag en ik heb het gevoel dat ik elke dag naar boven zou kunnen als ik er zin in had. Ik denk dat ik daar een tijdje op zal Nike Air Max 270 Femme wachten! Hardlopen in VFF's heeft mijn benen (en enkels, knie?n en voeten) geholpen om het beste te voelen dat ze in jaren hebben gehad. Mijn vrouw merkt zelfs dat ze er sterker uitzien. Ik had zwelling in een van mijn enkels vanwege de bloedstolsel Nike Air Max 270 Womens en die zwelling is eigenlijk verdwenen! Ik draag mijn VFF's voor krachttraining en ik doe gewichten met mijn squats en deadliften die ik me in het verleden alleen maar kon voorstellen! Langzaam en methodisch werken aan mijn VFF's hielp me om overgangsverwondingen te voorkomen. Mijn vrouw zal bevestigen dat ik een beetje obsessief kan zijn over dingen, dus ik had gemakkelijk in het hoofd kunnen springen met deze nieuwe schoenen en raakte snel gewond. Maar ik leidde de waarschuwingen online en ben zeker blij dat ik dat gedaan heb. Ik ging door enkele video's die ik afgelopen zomer nam en kwam een ??interessante video tegen die ik had geschoten Nike Air Max 270 Femme van mijn dochter die naar mijn hoge snelheidscamera liep. De onderstaande video toont hoe ze op haar voorvoet op asfalt landde terwijl ze naar de camera liep - het is gefilmd met 1000 Nike Internationalist Womens frames per seconde, wat ongelooflijk belachelijk is. Wat cool aan deze video is, is dat het laat zien hoe het dikke kussen onder de voorvoet wordt gecomprimeerd tijdens contact en hoe de tenen uit elkaar spatten. Dit noemen blote voeten hardlopers, en het is de reden waarom ik en vele andere minimalistische stijllopers als een brede toebox in onze hardloopschoenen zitten. Op de negende editie van de Boston Globe verscheen een artikel van David Abel over zijn verhaal van het tegenkomen van een stressfractuur in zijn Vibram Fivefingers. Het verhaal van David is zeker niet uniek, aangezien ik verslagen heb gelezen van een aantal gevallen van deze gebeurtenis. Ik heb echter ook talloze getuigenissen ontvangen van hardlopers die met succes zijn overgestapt Adidas Ultra Boost Womens op de vreemd uitziende teenschoenen en daarbij oude verwondingen hebben verloren. Het Nike Air Max 270 Femme is moeilijk om te weten waarom sommige lopers problemen hebben in de schoenen en anderen (tot nu toe, inclusief mezelf) niet doen, maar mijn hoop is dat naarmate er meer verhalen worden verteld, we de beste manier om over te gaan naar een ultra-minimale hardloopschoen beter gaan begrijpen. Ik ontving onlangs een e-mail van een collega-hardloper die verstandig de overgang naar Vibrams heel langzaam maakte en grote voordelen heeft ondervonden bij het overstappen. Hieronder het verhaal van Robert K. Ik ben al zo'n 30 jaar een vaste loper. Al vroeg werd ik gediagnosticeerd door een podotherapeut met overpronatie en sindsdien in orthotics. Ik heb onderweg een paar marathons en dergelijke gerend. In de loop van de tijd begonnen mijn benen te klagen over de loopfrequentie en afgelegde afstanden. Ongeveer 10 jaar na mijn loopbaan begon Nike Air Max 90 Mujer ik wat ongemak te krijgen in mijn rechterknie en rechterbeen in het algemeen. Ik werd toen gediagnosticeerd met een Nike Air Max Classic BW Hombre kleine scheur in de meniscus van die knie. Ik was klaar om onder het mes te gaan tot een kennis van mijn mijne die hetzelfde had gedaan voor beide knie?n, me waarschuwde voor zijn spijt. Na een tweede professionele mening besloot ik af te zien van de operatie en de pijn te beheersen met de juiste versterking, stretching en rust. Door veel vallen en opstaan, leerde ik uiteindelijk dat mijn benen alleen om de 3 dagen konden Nike Air Max 90 Femme verdragen, niet vaker.
Onderweg kreeg ik DVT (diepe veneuze trombose, d.w.z. een bloedstolsel) in mijn rechterbeen achter mijn knie en een andere in mijn linker voorbeen ongeveer 5 jaar later. Onnodig te zeggen dat mijn benen langer pijn hebben gevoeld dan ik in die jaren liever had gedaan. Ik ben een Nike Air Max 2017 Mujer paar jaar geleden overgestapt op fietsen om me meer frequent aerobe conditioning te geven. Ik kan pijnvrij fietsen, dus ik had het stoppen met lopen bijna opgegeven. Toen kregen we ongeveer 2 jaar geleden een hyperactieve puppy. Hij eiste oefening Nike Air Vapormax Donne dus ik bond terug in mijn loopschoenen en werkte mijn benen terug tot 5-6 mijl, zodat ik kon proberen om de hond uit te slijten. Door het aantal kilometers heel langzaam op te voeren en te zorgen voor rust en stretching, voelden mijn benen me draaglijk.
Back to top Find Quote

Forum Jump:

User(s) browsing this thread
1 Guest(s)

© 2014 War Doves

Community software by MyBB

Premium Theme by ThemeFreak