Welcome to War Doves, please Login or Create an account to get full access to the forums.

en temmelig bred vifte af

Offline Labi1995 Posted 06-14-2019 - 12:28 PM
Senior Poster

Registered

459 Posts
Labi1995
"Hvorfor er alle i raseri over stigende stride sats? Fordi som jeg har p?peget f?r, strider de fleste rekreative l?bere simpelthen, hvilket kunstigt skaber en meget lav hastighed. Hvorfor? Fordi foden lander s? langt www.arqueoymas.es ud foran Massens centrum, tager det et stykke tid for din krop at v?re over den og klar til at skubbe af. S? n?r nogle l?bende form coach siger for at ?ge stride sats til X, hvad der ender med at ske er l?beren fors?ger s? sv?rt at ?ge stride sats, han hugger hans skridt en flok ved at s?tte sin fod ned Nike Air Max 90 Mujer tidligere og lander t?ttere p? hans center af masse, hvilket reducerer den overstridende. Intet s?rligt galt med det. Hvor vi g?r galt er i logikken, at stigningstakten ?ges er n?glen. Nej det er ikke. Det er eliminationen af ??den overstridende. Brug af cue for at ?ge stride sats er en m?de for tr?nere / l?bere at reducere h?len sl?ende overstride. "Det punkt, at Steve fors?ger at g?re er, at overstridende er det onde, vi fors?ger at rette ved at manipulere kadence. Med andre ord er stigende kadence ikke m?let i sig selv, men det Nike Air Max 90 Femme Rose er snarere et middel til at n? m?let om at eliminere overstrid. Hvad er overstridende? Defineret simpelthen, det l?ber p? en s?dan m?de, at du n?r fremad med underbenet og lander tungt p? h?len (normalt) med et udvidet kn?. De fire billeder under alle viser overstridende l?bere, der er optaget p? 10K markeringen af ??Manchester City Marathon 2009 - alle fire viser det n?jagtige ?jeblik for f?rste kontakt mellem foden og jorden. Hvad vi i sidste ende vil have, er at undg? at n? ud med underbenet , og dermed Nike Air Max Classic BW Donne forhindre landing p? h?len med et udvidet kn?. Ryan Hall fra 17,5 mile markeringen af ??Boston Marathon 2010 giver et godt eksempel p? en ikke-overstridende gang med en midfoot landing, et b?jet kn? ved kontakt og et mere eller mindre lodret underben. Den l?bende t?nkning er, at stigende kadence hj?lper med at reducere Nike Air Max TN Mujer overstridende fordi det tvinger dig til at s?tte foden ned hurtigere og t?ttere p? tyngdepunktet. Amby Adidas NMD Femme diskuterer ogs? dette i sin post og siger "Dicharry mener, at belastning er vigtig, men ikke n?dvendigvis Nike Air Max 95 Dam footstrike. Han vil blot have, at l?bere skal v?re forsigtige med overstridende, dvs. l?be med en lav hastighed, der resulterer i at placere foden foran massens centrum. "Med andre ord er det sv?rt at n? med benet, og stigende kadence kan hj?lpe os med at undg? g?r det. Lad mig gentage - overstridende er det, vi fors?ger at forhindre ved at manipulere kadence. Hvis du ikke overskrider, kan manipulering af kadence ikke v?re klogt eller n?dvendigt. N?r du gentager ovenst?ende observation fra Max Donelan, er den ?gede stridehastighed normalt korreleret med ?get stridl?ngde, min g?tte er, at ?get l?ngde kan skyldes st?rre hofteforl?ngelse p? bagsiden i stedet for at n? ud foran, n?r vi g?r op i kadence. Jeg m? muligvis f? mit www.matthieugranier.fr kamera fyret for at eksperimentere med denne hypotese - mere grund til mine naboer at tro, jeg er n?dder! Hvad ang?r hastighed, synes det ret klart, at Nike Air Max 95 Dames stridl?ngde og stridehastighed interagerer for at ?ge k?rehastigheden. Hvilket af de to er p?ber?bt, da den prim?re mekanisme kan variere noget fra person til person og med forskellige hastighedsintervaller. Som det sker s? ofte med mig, n?r jeg begynder at fordybe noget som dette, f?ler jeg behovet for at eksperimentere med mig selv. Jeg har en Wahoo Footpod, som synkroniseres med min Garmin Forerunner 305 og outputs stride rate i realtid, s? jeg har overv?get min kadence p? mine k?rsler for sent for at se, hvad jeg g?r ud p? vejen. Jeg har bem?rket, at min kadence svinger lige omkring 186 skridt / min over en temmelig bred vifte af hastigheder, fra kl. 7.00 / mile frem til kl. Nike Air Max Classic BW Womens 9.00 / mile. Men n?r jeg skubber hurtigere end et 7:00 tempo, stikker min stigningshastighed op, og jeg har set det g? s? h?jt som 200, n?r jeg virkelig begynder at skubbe tempoet. Hvad det her fort?ller Nike Air Max Classic BW Femme mig er, at jeg for det meste af mit hurtige tempo k?rer regulerer hastigheden ved at ?ndre skridtl?ngde, men n?r jeg vil g? hurtigt, ?ger jeg min oms?tning og st?tter kadensen. Jeg var aldrig opm?rksom p? dette, f?r jeg faktisk m?lte det. For visuelt bevis er nedenst?ende en kurve fra et nyligt l?b, der viser kadence i l?bet af en 7 mile runde - kan du se de to gange, jeg skubbede tempoet under 7:00 min / mile?
Back to top Find Quote

Forum Jump:

User(s) browsing this thread
1 Guest(s)

© 2014 War Doves

Community software by MyBB

Premium Theme by ThemeFreak