Welcome to War Doves, please Login or Create an account to get full access to the forums.

re forsigtige med

Offline Labi1995 Posted 06-13-2019 - 12:46 PM
Senior Poster

Registered

568 Posts
Labi1995
Endelig skrev Alex Hutchinson ved Sweat Science to indl?g p? temaet for stride rate-stride-l?ngde (her og her), og han peger ogs? p? data, som hastighedsfor?gelser kan ske ved at manipulere enten Nike Air Max 90 Femme stridehastighed eller stridl?ngde. Jeg sendte Alex et papir (Weyand et al., 2000). Jeg havde lige l?st om emnet, og han skrev en graf (se ovenfor til h?jre) fra det Nike Air Max 270 Dames papir, der viser, at indledende stigninger i hastighed synes at forekomme mere - s? ved at manipulere stridl?ngde , mens opn?else af tophastighed ser ud til at indeb?re Nike Air Max 90 Femme stigninger i stridehastighed, n?r stridsl?ngden er ud. Alex skrev ogs? et informativt interview med Max Donelan fra Simon Fraser University, der udtalte, at stridehastighed ofte er korreleret med en stigning i stridl?ngde baseret p? hans observationer, mens han gennemf?rte forskning for at udvikle en enhed, der bruger lydtaster til at manipulere l?bestrid. Dette forekommer noget modstridende, da m?let om at ?ge kadens typisk angives som v?rende at forkorte skridtet - jeg vil forklare, hvorfor dette ikke er en rigtig god m?de at t?nke p? mere detaljeret nedenfor. I et fors?g p? at opsummere alt dette god diskussion, jeg vil gerne tilf?je nogle af mine egne yderligere Adidas Superstar Femmekommentarer og observationer. Her g?r: Nylige diskussioner om kadence / stride sats og "magisk" 180 nummer har prim?rt fokuseret p? rollen som stigende kadence som Nike Air Max 270 Hombre et middel til at reducere skaderisiko. Hvorfor er dette vigtigt? "Hvorfor er alle i en vrede over stigende stride sats? Fordi som jeg har p?peget f?r, strider de fleste rekreative l?bere simpelthen, hvilket kunstigt skaber en meget lav hastighed. Hvorfor? Fordi foden lander s? langt ud foran Massens centrum, tager det et stykke tid for din krop at v?re over den og klar til at skubbe af. S? n?r nogle l?bende form coach siger for at ?ge stride sats til X, hvad der ender med at ske er l?beren fors?ger s? sv?rt at ?ge stride sats, han hugger hans skridt en flok ved at s?tte sin fod ned tidligere og lander t?ttere p? hans center af masse, hvilket reducerer den overstridende.javierrodriguez.es Intet s?rligt galt med det. Hvor vi g?r galt er i logikken, at stigningstakten ?ges er n?glen. Nej det er ikke. Det er eliminationen af ??den overstridende. Brug Nike Air Max 270 Donne af cue for at ?ge stride sats er en m?de for tr?nere / l?bere at reducere h?len sl?ende overstride. "Det punkt, at Steve fors?ger at g?re er, at overstridende er det onde, vi fors?ger at rette ved at manipulere kadence. Med andre ord er stigende kadence ikke m?let i sig selv, men det er snarere et middel til at n? m?let om at eliminere overstrid. Hvad er overstridende? Defineret simpelthen, det l?ber p? en s?dan m?de, at du n?r fremad med underbenet og lander tungt p? h?len (normalt) med et udvidet kn?. De fire billeder under alle viser overstridende l?bere, der er optaget p? 10K markeringen af ??Manchester City Marathon 2009 - alle fire viser det n?jagtige ?jeblik for f?Nike Air Max 270 Mensrste kontakt mellem foden og jorden. Hvad vi i sidste ende vil have, er at undg? at n? ud med underbenet , og dermed forhindre landing p? h?len med et udvidet kn?www.tonyrusconi.it. Ryan Hall fra 17,5 mile markeringen af ??2010 Boston Marathon er et godt eksempel p? en ikke-overstridende gang med en midfoot landing, et b?jet kn? ved kontakt og et mere eller mindre lodret underben: Nuv?rende t?nkning er, at stigende kadence hj?lper med at reducere overstridende, fordi det tvinger dig til at s?tte foden ned hurtigere og t?ttere p? tyngdepunktet. Amby diskuterer ogs? dette i sin post og siger "Dicharry mener, at belastning er vigtig, men ikke n?dvendigvis footstrike. Han vil blot have, at l?bere skal v?re forsigtige med overstridende, dvs. l?be med en lav hastighed, der resulterer i at placere foden foran massens centrum. "Med andre ord er det sv?rt at Nike Air Max 270 Femme n? med benet, og stigende kadence kan hj?lpe os med at undg? g?r det. Lad mig gentage - overstridende er det, vi fors?ger at forhindre ved at manipulere kadence. Adidas Superstar Mujer Hvis du ikke overskrider, kan manipulering af kadence ikke v?re klogt eller n?dvendigt. N?r du gentager ovenst?ende observation fra Max Donelan, er den ?gede stridehastighed normalt korreleret med ?get stridl?ngde, min g?tte er, at ?get l?ngde kan skyldes st?rre hofteforl?ngelse p? bagsiden i stedet for at n? ud foran, n?r vi g?r op i kadence. Jeg m? muligvis f? mit kamera fyret op for at eksperimentere med denne hypotese - mere grund til mine naboer at tro, jeg er n?dder!
Back to top Find Quote

Forum Jump:

User(s) browsing this thread
1 Guest(s)

© 2014 War Doves

Community software by MyBB

Premium Theme by ThemeFreak