Welcome to War Doves, please Login or Create an account to get full access to the forums.

het eerste waarneembare contact

Offline Labi1995 Posted 05-15-2019 - 08:47 AM
Senior Poster

Registered

415 Posts
Labi1995
Kort na de Boston Marathon van 2011 plaatste Steve Magness een link op Twitter naar een reeks video's van de toprenners van de race van dit jaar. De video's zijn alleopgenomen met 300 fps met dezelfde camera die ik heb gebruikt om mijn eigen race-video's te maken, en ze zijn op YouTube gepost door elvin314.Asics Gel Lyte 3 Femme Ze werden allemaal gefotografeerd op ongeveer 0,5 mijl van de finishlijn en geven allemaal een uitstekende indruk van de hardloopvorm van deze elite mannen en vrouwen. Wat ik in deze post ga doen, is een analyse van een aantal gegevens over de timingsnelheid van deze hardlopers, met Nike Air Max Classic BW Mensals doel om aan te tonen dat hoewel deze lopers allemaal uitzonderlijk goed hebben gepresteerd, hun gangen op een aantal fundamentele manieren verschillen. Ik ben dit volledig erkennend dat dit een kleine steekproef van beelden van het einde Adidas ZX 750 Hombre van een zeer lange race is, dus wat ik hier presenteer, is geenszins een definitieve analyse van de pas van een van deze individuen. Hier zijn de video's (die ik heb gedownload) ze met Keepvid en ging frame per frame om timing data te verkrijgen):
Video 1 - Geoffrey Mutai (groen singlet) en Moses Mosop (zwart / rood Nike Air Max Classic BW Femme singlet). Beide hebben een absoluut mooie vorm. Het onderbeen is bijna verticaal bij het grondcontact voor beide en beide hebben een lichte voorwaartse helling. Mutai is een spits van de middenvoet, terwijl Mosop een spits is in de voorvoet. Mosop heeft een iets hogere arm, Adidas NMD Femme terwijl Mutai een paar keer onder zijn middel valt.
Video 2 - Gebre Gebremariam (groen singlet) en Ryan Hall (blauw / rood singlet). Hall's vorm is vergelijkbaar met die van Mutai - lage arm dragen, lichte magere, middenvoet staking. Gebremariam lijkt een asymmetrie te hebben - de voorvoet landt op links, middenvoet op rechts. Hij heeft ook een zeer rechtopstaande torso en lijkt zijn hoofd bijna achterover te kantelen. Beide hebben een zeer vergelijkbare verticale ori?ntatie van het onderbeen op het grondcontact. Video 3 - Caroline Kilel (groen singlet, dichter Adidas ZX 750 Femme bij de camera), Sharon Cherop (groen singlet, verder van de camera) en Desiree Davila (geel / oranje singlet). Kilel lijkt een middenvoet tot lichte voorpoot met een hoge arm en redelijk rechtopstaande houding. Cherop is een spieler in de middenvoet met een lichte, magere en onderste arm. Beide landen met het onderbeen verticaal bij contact met de grond. Davila is hielvallend en lijkt een beetje uit te reiken met het onderbeen (lichte oversteek). Ze heeft een matig lage arm en een vrij rechtopstaande houding. Video 4 - Kara Goucher. Goucher lijkt een kleine hielstreep links te hebben en een nog geringere hielomslag naar een middenvoetaanval aan de rechterkant. Het onderbeen is bijna verticaal bij het contact met de grond, de armen zijn matig laag, de torso is erg rechtopstaand en het hoofd kantelt naar achteren, zoals Gebremariam. Adidas Superstar Dam Dat zijn mijn algemene opmerkingen over de vorderingen van elk van deze hardlopers - voel je vrij om alles toe te voegen dat ik heb gemist door een reactie te plaatsen. Het is moeilijk om te weten hoe vaak een factor vermoeidheid hier speelt, en of dat kan bijdragen aan sommige van de waarneembare variaties (bijv. De naar achteren gekantelde kop van Goucher en Gebremariam), maar het is opnieuw duidelijk dat er geen enkele gang is die al deze hardlopers definieert. Hierna zullen we enkele gegevens over de timingsnelheid bekijken. Om dit te doen heb ik Quicktime gebruikt om het aantal frames tussen verschillende gebeurtenissen in de video te bepalen, en vervolgens het aantal frames gedeeld door 300 om te zetten in een waarde in fracties van een seconde (de video werd gefilmd met 300 frames / sec). Voor elke runner heb ik deze Nike Air Max Classic BW Womens timingmetingen berekend beginnend met het eerste waarneembare contact van de linkervoet op elke video, en waar mogelijk verkregen gegevens voor beide benen en het gemiddelde berekend (alleen de zwaaifase in Mutai en Hall is gebaseerd op slechts één been). Hieronder staan ??de resultaten (geel geeft de hoogste waarde weer Nike Air Max TN Mujer voor elke variabele voor elk geslacht, groen de laagste). Eenheden voor elke waarde zijn seconden, met uitzondering van de pasfrequentie, die in stappen / minuten is. Dit laatste werd berekend door 60 te delen door de waarde voor staptijd. De gegevens zijn enigszins moeilijk te interpreteren zonder een formele statistische analyse uit te voeren, maar er duiken een paar interessante dingen op. Ten eerste komt vrouwelijke winnaar Caroline Kilel uit als middenvelder voor al haar timingvariabelen in vergelijking met de andere Nike Air Max 270 Femme vrouwen.
Back to top Find Quote

Forum Jump:

User(s) browsing this thread
1 Guest(s)

© 2014 War Doves

Community software by MyBB

Premium Theme by ThemeFreak