Welcome to War Doves, please Login or Create an account to get full access to the forums.

ank Ocean hade p? spark

Offline caicai2017 Posted 11-09-2018 - 08:38 AM
Avid Poster

Registered

120 Posts
caicai2017
P? ett s?tt skulle Virgils Air Jordan 1-design kunna betraktas som flagship sneaker av packen. Talade med Nike om sig sj?lv och hans barndomsv?nner, avsl?jade Virgil "Vi var enamored med Air Jordans. Nike Air Max 95 Mujer Michael Jordan var st?rre ?n livet - han var Superman f?r mig. Min hela designbakgrund och etos kom fr?n 90-talet. Med tanke p? designen fortsatte Abloh att notera "Jordanien Jag var klar i en designperiod. Jag jobbar i ett mycket dr?mliknande tillst?nd. Jag ser Nike Air Max 90 Femme det, och det ?r klart. "Skoen har typsnittet" AIR "p? mellansolen, liksom en apelsinhack i h?len, som verkar efterlikna en prism?rke. Den laterala Swoosh verkar ocks? vara fast p? ?vre ist?llet f?r helt sys.
Virgil skrev individuella slogans som "AIR FLACKO" f?r A $ AP Rocky och "AIR CANADA" f?r Drake p? mellansolen Nike Air Max Zero Femme av par som var beg?vade till k?ndisv?nner.
Virgil hade tv? ?r i rad sin Air Jordan 1-design till Met Gala i New York City och rockade "Chicago" -versionen ?r 2017 och slog sedan upp "UNC" -f?rgen i 2018. Enligt Nike byggde Virgil ett par av trippel-svart flygvapen Adidas Superstar Hombre 1 L?ga skor under sitt f?rsta bes?k p? varum?rket Beaverson campus. Han anv?nde en X-ACTO kniv f?r att dissekera skorna, och mark?rer f?r att dra p? dem, sedan begav sig sneakers till OFF-WHITE personal att b?ra. "N?r jag gjorde min f?rsta resa till Beaverton Nike Air Presto Mujer ville jag omedelbart g?ra n?got", sa Abloh till Nike.
"I min hj?rna har jag sett varje iteration eller f?rg p? ett Air Force One. S? var l?mnar du? ", N?mnde Virgil till GQ. "Jag ville g?ra n?got som hindrar dig fr?n att t?nka p? att rosa."
Ablohs "GHOSTING" Air Force 1-design sl?pptes i Berlin via en Nike SNKRS-scavenger-jakt, Nike Air Max Zero Mujer d?r SNKRS-appanv?ndare kunde anv?nda ?kad verklighet f?r att l?sa upp och k?pa skon. N?r Air Force 1 och Air Jordan 1 justerar mer med vad vi vet om Virgils personliga sneaker smakar, en Virgil Abloh x Air Max 90 kommer som en bit av en ?verraskning. Nike Air Presto Homme Samma designhistoria forts?tter h?r med Nike's Beaverton-adress som framtr?dande visas p? sidosidan, tillsammans med "SHOELACE" -branschen igen.
Tidigt gav Virgil sin DJ "mentor" Benji B bland annat. V?r f?rsta anst?ndiga glimt av den remade Presto kom med tillst?nd Nike Air Max 97 Womens av A $ AP Nast p? Instagram, innan Frank Ocean hade p? sparken under musikfestivalen Panorama NYC.
Sneakeren sj?lv pratar om samma rekonstruerade designmetodik hos dem som vi tidigare har tittat p?, med Abloh kasta igen n?gra guerilla "AWGE" och "NAST" anpassnings tweaks f?r god ?tg?rd. Som VaporMax var Nikes stora Nike Air Max 2017 Femme teknikhistoria av 2017, det var ingen ?verraskning att se den h?r revolutionerande designen som en del av "The Ten", tillsammans med tv? andra silhuetter fr?n Air Max-serien.
Den h?r versionen av VaporMax har en h?lflik, tjocka s?mmar runt Swoosh, och mer av samma Nike Air Max 95 Femme ber?r som en orange prislappsinformation och leveransadresstext.
Back to top Find Quote

Forum Jump:

User(s) browsing this thread
1 Guest(s)

© 2014 War Doves

Community software by MyBB

Premium Theme by ThemeFreak