Welcome to War Doves, please Login or Create an account to get full access to the forums.

die er momenteel zijn onde

Online Labi1995 Posted 10-11-2018 - 09:34 AM
Avid Poster

Registered

171 Posts
Labi1995
Vorige week publiceerde Scott Douglas een artikel over Runnersworld.com met de titel 'Verkopen van Minimalistische schoenen dalen'. Ik heb dit artikel in de afgelopen week op een aantal plaatsen verwezen en ik wilde een paar opmerkingen toevoegen.
De gegevens waarnaar Douglas verwijst, zijn afkomstig uit een samenvattingrapport van SportsOneSource van het eerste kwartaal 2013. Volgens het rapport verzamelt SOS point of sale-gegevens van de meeste grote Amerikaanse sportartikelen, atletiekschoeisel en hardloop- en outdoorspeciaalzaken. Dit is een belangrijk punt omdat het aantoont dat de gegevens niet noodzakelijkerwijs weergeven wat de huidige hardlopers zijn. kopen, maar eerder een bredere kijk op de verkoop van meerdere winkelkanalen (vermoedelijk met Nike Air Max 2017 Mujer inbegrip van zaken als winkels met grote dozen sportartikelen en schoenenwinkels in winkels naast het runnen van speciaalzaken). Vanuit zakelijk oogpunt is dit logisch: de meeste hardloopschoenen die worden gekocht, worden waarschijnlijk niet daadwerkelijk gebruikt voor hardlopen, en hardloopschoenenbedrijven zouden niet zo winstgevend zijn als ze alleen voor hard-core hardlopers zouden zorgen. Dus de SOS-gegevens zijn een goede indicator voor het bredere beeld van wat mensen kopen, maar niet noodzakelijkerwijs een goede indicatie van wat hardlopers op de weg daadwerkelijk verslijten. Over hardlopen, dit is wat het rapport te zeggen had: "Hardlopen, dood verklaard door de aandelenmarkt, blijft versnellen. De verkoop van hardloopschoenen groeide in de hoge singles voor de periode. De conventionele categorie?n zijn mooi hersteld. Nike Air Max 270 Hombre De stabiliteit verbeterde in het midden van de tienerjaren, Motion Control meer dan + 25% en demping in de middenstelen. Lichtgewicht, wat Adidas NMD Mujer de grootste subcategorie blijft, groeide in de lage tienerjaren. Een slachtoffer van de terugkeer naar meer conventionele (maar lichtere) schoenen is de trend Minimalist / Barefoot. Net van Nike Free, Minimalist / Barefoot daalde in de lage tienerjaren en vertegenwoordigde slechts ongeveer 4% van de totale Running. Het lijkt erop dat deze rage vrijwel voorbij is. De belangrijkste Running-merken hadden allemaal sterke verkoopstijgingen. Under Armour Running tot nu toe verdubbeld voor het jaar. Brooks en Mizuno verbeterden ongeveer 40%, Asics ongeveer 25% en Saucony in de lage tienerjaren. Net (60% aandeel) Hardlopen groeide in de high-teens. Adidas en Reebok namen beide sterk af. Vorig jaar Nike Air VaporMax Womens tot op heden had Reebok een marktaandeel van 10% in hardlopen; dit jaar was hun aandeel 3%. "Men zou naar deze gegevens kunnen kijken en Nike Air Odyssey Hombre concluderen dat minimalisme dood is - wanneer Nike Free wordt verwijderd (omdat SOS ze niet beschouwt als een schoen die veel wordt gebruikt door hardlopers), vertegenwoordigde minimalistische / blootsvoets verkoop slechts 4% van de omzet in de markt voor hardloopschoenen. Dit is inderdaad een klein aantal, en de trend is dat de verkoop te laat is afgenomen. Mijn vraag is hoe de categorie minimalistisch / blootsvoets wordt gedefinieerd als Nike Free is inbegrepen, en dat komt bij mijn probleem als ik probeer een groot deel van de verkoop te interpreteren gegevens die er zijn. Ik weet niet wat er in deze categorie?n zit, of hoe ze zijn gedefinieerd. Als de Nike Free Run 5.0 is opgenomen in de Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer categorie minimalistisch / blootsvoets, moet de definitie behoorlijk breed zijn en zou hij concurrenten moeten omvatten zoals de Saucony Nike Air Max 90 Womens Mirage / Kinvara, het hele New Balance Minimus-assortiment, alle Brooks PureProject, enz. Te oordelen naar welke van mijn beoordelingen het meeste verkeer krijgt (top 5 beoordelingen tot nu toe dit jaar in termen van # hits van de Brooks PureCadence, Saucony Kinvara, Skechers GoRun 2, Saucony Virrata en Brooks PureFlow), schoenen zoals de Kinvara / Mirage en Brooks PureProject behoren tot de meest populaire die er momenteel zijn onder hardlopers. Toen ik een paar maanden geleden op het hoofdkwartier van Saucony was, vertelden ze me dat de Kinvara een van hun best verkopende schoenen is. Ik vermoed dat het PureProject het ook goed doet voor Brooks. Mijn gok zou zijn dat de meeste van die schoenen in de categorie 'lichtgewicht' staan ??die in het rapport wordt genoemd, waar ik de Nike Free-aanpassing zou zien (Nike Free is www.hijosdelvacio.es ruim voldoende gedempt en alle gratis 3.0 zijn boven de 4 mm laten vallen).
Back to top Find Quote

Forum Jump:

User(s) browsing this thread
1 Guest(s)

© 2014 War Doves

Community software by MyBB

Premium Theme by ThemeFreak