Welcome to War Doves, please Login or Create an account to get full access to the forums.

duren voordat deze regel in de

Offline Labi1995 Posted 10-10-2018 - 09:07 AM
Avid Poster

Registered

171 Posts
Labi1995
Ik snuffelde gisterenavond door de samenvattingen van presentaties voor de aankomende bijeenkomst van het American College of Sports Medicine en kwam er een tegen voor een studie waarin de letselpercentages tussen traditioneel en minimaal geschaafde Amerikaanse soldaten werden Nike Air Presto Womens vergeleken. "Verwondingsrisico en prestaties onder soldaten dragen" Minimalistische hardloopschoenen vergeleken met traditionele loopschoenen, "de studie werd uitgevoerd door een team van onderzoekers van Adidas Superstar Womens de Aberdeen Proving Ground in Maryland onder leiding van Tyson Grier. Een van de co-auteurs is Bruce Jones, die lid was van het team dat een reeks onderzoeken uitvoerde die aantoonden dat het toewijzen van schoenen aan soldaten op basis van boogvorm niet effectiever was dan gewoon standaard alle stabiliteitsschoenen toe te wijzen. Het is de moeite waard om te benadrukken dat dit is een samenvatting van een presentatie, geen peer reviewed tijdschriftartikel, dus het is nog niet doorgelicht door de wetenschappelijke gemeenschap. Maar aangezien ik bekend ben met eerder werk van leden van deze groep, vermoed ik dat het binnenkort in www.amolan.es een tijdschrift zal eindigen.METHODEN: Deelnemers waren mannen in een gevechtsteam van de Amerikaanse legerbrigade (n = 1332). Fysieke kenmerken en gegevens van de Army Physical Fitness Test (APFT) werden Nike Air Max 2017 Mujer verkregen door onderzoek. Het testen van de conditieprestaties werd bij de brigade afgenomen en de soorten gedragen schoeisel werden ge?dentificeerd door visuele inspectie. Verwondingen van de voorgaande 24 maanden werden verkregen van het Defence Medical Surveillance System. Schoentypes werden gecategoriseerd in 2 groepen: TRS (demping, stabiliteit, bewegingscontrole) en MRS. Een T-test werd gebruikt om de gemiddelde verschillen tussen persoonlijke kenmerken en fitnessprestatiestatistieken per type schoen (MRS versus TRS) te bepalen. Hazard ratio's (HR) en 95% betrouwbaarheidsintervallen (95% betrouwbaarheidsinterval) werden Adidas Superstar Hombre berekend om het letselrisico te bepalen. U zult zien dat de studie een zeer grote steekproef van meer dan 1000 soldaten bekeek. Ik ben er niet helemaal zeker van welke criteria werden gebruikt om onderscheid Nike Air Max 90 Womens te maken tussen minimale en traditionele schoenen, maar ik verwijt de auteurs niet, omdat een abstract zelden dat niveau van details bereikt en ik veronderstel dat informatie in de presentatie of het tijdschriftartikel zal komen. wanneer het is gepubliceerd. Ik ben ook niet duidelijk of de soldaten de specifieke schoentypes droegen voor de volledige trainingsperiode van 24 maanden. Een sterk punt van de studie is dat ze niet afhankelijk zijn van zelfgerapporteerde schade-informatie - het komt van het Defence Medical Surveillance System. In het licht van de post die ik gisteren schreef over de verkoop van schoenen en wat Adidas NMD Womens hardlopers dragen, is het de moeite waard om de discrepantie tussen minimaal gebruik van schoenen onder de soldaten ten opzichte van andere soorten schoenen. 17% droeg minimale schoenen, slechts 2% droeg bewegingscontrole. Minimaal schoengebruik lag niet ver achter Nike Air Max 95 Womens bij het gebruik van traditionele stabiliteitsschoenen (24%) in deze militaire populatie. Als je een minimalistische advocaat bent, zou je de volgende uitspraak kunnen waarderen uit de resultaten: "Soldaten die MRS droegen waren jonger dan degenen die TRS droegen, uitgevoerd meer push-ups, meer sit-ups, sneller rennen tijdens de 2 mile-run, blonk uit in de verticale springtest, voerde meer pull-ups uit, voltooide de 300 yard shuttle run sneller en scoorde hoger op de Functional Movement Screening-test. " Ik vraag me af hoelang het zal duren voordat deze regel in de Nike Air Max 2017 Womens marketingmaterialen van schoenenbedrijven terechtkomt. Het is belangrijk om te onthouden dat correlatie niet gelijk is aan veroorzaking, en dit resultaat betekent niet dat ze uitblonken in deze gebieden omdat ze minimalistische schoenen droegen. Het zou simpelweg kunnen betekenen dat jongere, fitter, meer atletische Nike Air Max Classic BW Womens soldaten de voorkeur geven aan minimaal schoeisel.
Back to top Find Quote

Forum Jump:

User(s) browsing this thread
1 Guest(s)

© 2014 War Doves

Community software by MyBB

Premium Theme by ThemeFreak