Welcome to War Doves, please Login or Create an account to get full access to the forums.

e tussenzolen moesten m

Offline caicai2017 Posted 05-15-2018 - 10:40 AM
Junior Poster

Registered

17 Posts
caicai2017
Tegenwoordig wordt het woord www.jwrennie.co.uk 'pictogram' terloops Nike Air Max 95 Womens toegepast op alles, van online videoclips Adidas Superstar Mujer Negras tot zoete aardappeltaarten. Bij formele definitie Nike Air Max 1 Dam is een pictogram echter een 'persoon die zeer succesvol en bewonderd is' of 'algemeen bekend symbool'. De Nike Air Force 1, die debuteerde in 1982 en sindsdien heeft gediend als canvas voor kunstenaars en ontwerpers van alle soorten , onbetwistbaar bereikt deze laatste classificatie. In zijn veranderlijkheid is de schoen een wereldwijde straatcultuurstandaard geworden. Maar het is de fundamentele vorm van de Luchtmacht 1 - gedefinieerd door de maker Bruce Kilgore - die de blijvende status van het pictogram heeft vergemakkelijkt.
Hier deelt Kilgore zijn herinneringen aan het oorspronkelijke ontwerpproces en zijn verbazing toen hij ontdekte dat het silhouet in feite was 'opgeblazen'.
"Het was mijn eerste basketbalschoen", merkt Kilgore Nike Roshe Run Womens op. Na Nike Air Max 98 Dam de luchtmacht 1 bleef Kilgore aan veldschoenen Adidas ZX Flux Mujer werken. Hij cre?erde een tennis-line-up Adidas Stan Smith Mujer met daarin de Avenger, Adversary en Air Ace (links), evenals de Nike Air Pressure en de Air Jordan II.
Na enkele eerste ongelukjes in de productie vonden de tekeningen van Kilgore eindelijk de vorm die we vandaag kennen - dankzij een aantal wijze adviezen van een sok-voering distributeur. "Hij zei:" Ik kan die mal voor je laten maken, ik garandeer dat de tooling goed zal zijn, anders zal het gratis zijn ", herinnert Kilgore zich. "Dus ik gaf hem de tekeningen, en misschien bracht hij me vijf of zes weken later een paar zolen, en ze waren perfect. Hij stelde ons voor aan de matrijzenmakers in Spanje en vervolgens werden ze door ons geleerd hoe ze veelkleurige tussenzolen moesten maken en bekerzolen. "
De Air Force 1 werd oorspronkelijk gebouwd in de VS en was de eerste Nike-schoen met instapper, een Adidas NMD Mujer constructiemethode waarbij www.amaryllis.es het bovendeel over de laatste wordt getrokken en vervolgens aan de tussenzool wordt bevestigd. "We waren net aan het leren hoe dat te doen in Exeter, [New Hampshire, thuisbasis van Nike's eerste Sports Research Lab]," herinnert Kilgore zich. Sommige hardloopschoenen werden in de buurt in Maine gemaakt, maar de Air Force 1 werd onderdeel van een productiecentrum in Water Street in Exeter, dat ook de Nike Rivaliteit produceerde.
Slijtestmonsters van de Air Force 1 werden door Kilgore zelf aan de universiteitsspelers bezorgd, die samen met een andere collega van Nike een pick-up truck met monsters laadde en de weg opging. "We reden gewoon rond, hij kende de scholen en de mensen, ik was gewoon de ontwerper voor de rit, daar om met de atleten te praten en hun antwoorden te krijgen
Back to top Find Quote

Forum Jump:

User(s) browsing this thread
1 Guest(s)

© 2014 War Doves

Community software by MyBB

Premium Theme by ThemeFreak