Welcome to War Doves, please Login or Create an account to get full access to the forums.

deze schoen onder lezers van

Offline Labi1995 Posted 05-15-2018 - 10:23 AM
Avid Poster

Registered

147 Posts
Labi1995
Vorige maand postte ik een enquête waarin Runblogger-lezers werden gevraagd om te stemmen op hun top 3 weg- en trailschoenen van 2014. Dit was het tweede jaar dat ik deze enquête uitvoerde (bekijk de resultaten van vorig jaar hier) en wederom was de reactie geweldig. Meer dan 550 mensen dienden stemmen in voor de beste raceschoenen en meer dan 250 ingezonden stemmen voor topschoenen. Ik heb de road shoe-stemmen geteld en de resultaten worden gepresenteerd in deze post (ik hoop dat de resultaten van de trailschoen volgende week naar boven zullen komen).
Voor de road shoe-enquête ontving ik in totaal 1.231 schoen-nominaties (sommige personen stemden slechts voor één of twee schoenen in plaats van Nike Air Max 90 Mujer Rosas drie). Ik heb alle stemmen verwijderd waar een merk is ingeschreven zonder een specifiek schoenenmodel, en ik heb ook dubbele stemmen van dezelfde persoon verwijderd.
Voordat ik de resultaten presenteer, zal ik zeggen dat deze bedoeld zijn om voorkeuren te tonen aan lezers van dit blog. Ik heb de neiging om schoenen aan het meer minimale uiteinde van het spectrum te bekijken (meestal racevlokken en lichtgewicht, matig opgevulde trainers), dus er is duidelijk een bias aanwezig. Ik beweer niet dat deze enquête een bredere schoenvoorkeur vertegenwoordigt bij hardlopers Nike Air Max 90 Dames Roze (dit niet). Voor het tweede jaar op rij verdient Saucony het hoogste merkaandeel met een ruime marge. Skechers stijgt van # 3 naar # 2, en Altra springt van # 6 naar # 3 in mijn ranglijst. Merrell neemt de grootste val, gaande van 8% aandeel in stemmen in 2013 tot slechts 3% www.pierrerobyr.ch in 2014. Opnieuw ben ik niet verrast dat Saucony # 1 is, maar ik ben verrast door de grootte van de marge (veel van die is te wijten aan de populariteit van de Saucony Kinvara, zie hieronder).

Nu voor individuele schoenresultaten. Hieronder staan ??de 20 beste schoenenmodellen met een aantal stemmen. Voor deze lijst heb ik ervoor gekozen om alleen het meest recente model op te nemen dat het grootste deel van 2014 op de markt was. De reden voor deze aanpak is dat ik veel stemmen kreeg die eerdere modellen hebben gespecificeerd of helemaal geen modelnummer hebben Nike Air Max Tavas Dames opgegeven . Dit laatste kan zowel het huidige model als het origineel aangeven. Ik ontving bijvoorbeeld 26 stemmen voor Saucony Virrata en 13 voor de Virrata 2. In dit geval geeft de lijst alleen de Virrata 2-stemmen weer. Als je nieuwsgierig bent naar de onbewerkte lijst met Nike Air Vapormax Mujer schoenstemmen1. De Saucony Kinvara alleen (alle versies gecombineerd) kregen meer stemmen dan enig ander merk (alle schoenmodellen gecombineerd), en dit is een weerspiegeling van de populariteit van deze schoen onder lezers van deze blog. Het blijft een geweldige all-around schoen en een van de eerste die ik aanbeveel aan mensen die op zoek zijn om lichter of lager te gaan.

2. De populariteit van zwaar geschoeide schoenen is hier duidelijk in vergelijking met vorig jaar terwijl Hoka de # 2-plek met de Clifton en de # 18-plek met de Huaka pakt. Ik was geen grote Adidas ZX 750 Womens fan van de Clifton, maar het is duidelijk dat het een populaire schoen is. Het maximaal beklede Altra Paradigm grijpt ook een plek op # 19.
Back to top Find Quote

Forum Jump:

User(s) browsing this thread
1 Guest(s)

© 2014 War Doves

Community software by MyBB

Premium Theme by ThemeFreak