War Doves
meget lettere og mere fleksibel - Printable Version

+- War Doves (http://wardoves.net/forums)
+-- Forum: The Welcome Center (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Admissions Center (/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Thread: meget lettere og mere fleksibel (/showthread.php?tid=3493)

meget lettere og mere fleksibel - Labi1995 - 01-11-2019 12:59 PM

Den ?verste del af RC5000 er rigtig flot - den er ekstremt tynd og den indre overflade er ret bl?d. Manchet rundt om ankelkraven er foret med et meget bl?dt syntetisk materiale, med bare en smule pude bag Achilles. Interi?ret er, hvor denne sko virkelig trumler Mizuno Universet. Universet Adidas Ultra Boost Homme er foret med en noget ru mesh, og Nike Air Max TN Damenankelkraven er lavet af et plastikmateriale, der giver mig bl?rer bag min Achilles, hvis jeg l?ber i dem uden sokker. RC5000 f?les meget bedre p? en sokl?s fod. Jeg tog Nike Dunk SB Low Donne RC5000 ud for f?rste gang i dag - gjorde 7,25 miles i dem p? veje og gjorde mit bedste for at blande op hastigheder lidt. Hvis mit f?rste l?b er en god indikator for, hvad fremtidige l?b i denne sko vil v?re, vil jeg absolut elske denne sko. S?len har bare ret til bl?dhed til min smag - som kan sammenlignes med en Saucony Kinvara, hvis du barberer den midters?ldeh?jde af den p?g?ldende sko lidt ned. Mizuno Universe er en fastere sko, og er ikke lige s? god en kamp for mine ben p? asfalt. Mine bekymringer om n?rhed gennem midfoten syntes uberettiget p? flugt. Jeg har ikke haft problemer med at l?be i skoene, og de rummer min Nike Air Max 2017 Womensform meget godt. Jeg gik s?sl?s og var meget glad for, at jeg ikke f?lte det mindste ubehag. Ikke engang et hotspot!
Jeg kan ?rligt sige, at RC5000 er en meget imponerende sko. Jeg har ganske vist kun sat i et l?Nike Air Max 90 Mujer b i dem hidtil, men de h?ndterer 7 + s?ml?s miles med lethed, og jeg er sikker nok i dem, at jeg nok vil tage dem ud p? mit n?ste lange l?b. Jeg vil afslutte denne "f?rste runde" anmeldelse her og vil opdatere efter behov, hvis mine tanker ?ndrer sig efter yderligere runs.Below er en fremragende serie af videoer skudt med et h?jhastigheds-videokamera af PT Jeff Moreno fra Precision Physical Therapy og fitness i Santa Cruz, CA. Mens du ser videoerne, som Jeff oprindeligt bogf?rte p? hans kliniks blog, skal du holde ?je med fodens landingsposition i forhold til kn?et ved f?rste jordkontakt - det lander n?sten altid lige Nike Air Max 270 Donne under kn?et i hver l?ber. Eliter som disse har lange skridt til at n? de hastigheder, de g?r, men skridtl?ngden kommer via hofteforl?ngelse p? bagsiden og ikke via at n? frem til foden. Dette er en af ??de st?rste Adidas Falcon Mens forskelle, jeg konstant ser, n?r vi sammenligner l?bere som disse til rekreative l?bere i st?rkt polstret sko (som mange l?bere i denne video). Da jeg begyndte at l?be alvorligt Nike Air Max 90 Mujer for fem ?r siden, gik jeg til en specialbutik og fik monteret til sko ved at have [s?lgere] se mig l?be over butikken 10 fod. De sagde: "Du er en mild pronator - du skulle nok have stabilitet i dine sko." Jeg t?nkte ikke noget om det p? det tidspunkt. Jeg havde en variant af en stabilitetssko i omkring to ?r, og s? l?ste jeg Born to Run. Den slags fik mig til at spekulere p?, om der virkelig er en masse videnskab bag denne hele forretning. Og jeg k?bte et par Nike Frees. Det var lidt af min f?rste udforskning med mindre sko. Jeg l?b i dem, og jeg var bare forbl?ffet over hvor meget lettere og mere fleksibel de var. Faktummet at jeg kunne k?re i dem, selvom jeg fik Nike Air Max 95 Hombre at vide, at jeg havde brug for en stabilitetssko, f?rte til en ting efter den anden og jeg kom for at finde ud af, at der virkelig ikke er en masse god videnskab, der st?Nike Air Max 95 Femme tter hele paradigmet, at vi skal passe folk ud fra, hvor meget de udtaler. Derefter kommer du til at tale med folk som Jay Dicharry (som k?rer SPEED Lab ved University of Virginia), og du finder, at buen h?jde er temmelig meningsl?s, n?r det kommer til montering sko, fordi hvad buen g?r, n?r du k?rer er meget anderledes end hvad det g?r, n?r du st?r.